3 Octombrie
09.30 – 14.00

Vă rugăm să vă înregistrați pe platforma WEBEX Cisco la adresa de mai jos pentru a primi detaliile de conectare în ziua evenimentului – https://superteach.webex.com/superteach/onstage/g.php?MTID=eef18f04b098fb48fc6468d8be42af445

Este momentul în care putem schimba cu adevărat sistemul educațional. Cum vom face acest lucru? Vom schimba doar comportamente?

Considerăm că este cel mai bun moment în care trebuie să introducem mentalitatea deschisă în educație și să centrăm sistemul în jurul elevului și a necesităților lui de dezvoltare.

Această generație este definită prin tehnologie, în care termenii FOBA (Fear of Being Alone) și FOMO (Fear of Missing Out) își exprimă așteptarea în a comunica instantaneu și a da feedback constant – prin aplicații precum Messenger, Snapchat și WhatsApp.

Aceasta include, atât interacțiunea lor cu părinții și educatorii și este amplificată de învățarea la distanță dată de contextul actual.

Criza COVID-19 poate schimba lumea și perspectivele noastre globale. Ne poate de asemenea învăța despre cum trebuie să se schimbe educația pentru a-i putea pregăti mai bine pe tinerii noștri cursanți pentru ceea ce ar putea oferi viitorul.

Evaluarea este pur și simplu procesul de colectare a informațiilor despre ceea ce știu elevii pe baza experienței lor educaționale. Rezultatele evaluării sunt de obicei utilizate pentru a identifica domeniile de îmbunătățit și pentru a se asigura că structura si continutul cursului satisfac nevoile de învățare. Evident, evaluările sunt mai mult decât simple note. Atunci când sunt semnificative și bine construite, îi ajută pe elevi să se pregătească pentru succes provocându-i să reflecteze, să interacționeze și să-și aplice cunoștințele pentru a răspunde la întrebări, a rezolva probleme și a comunica informații.

Feedback-ul reprezintă totalitatea informațiilor oferite elevului cu privire la performanțele sale în raport cu obiectivele de învățare sau cu rezultatele învățării. Feedback-ul eficient reorientează acțiunile elevului în direcția atingerii unor scopuri specifice procesului de învățare. Feedback-ul poate viza rezultatele activității sau modul în care elevul își gestionează învățarea. Poate să fie verbal sau scris, se poate oferi prin intermediul testelor sau al tehnologiei digitale, poate să vină de la profesor  sau de la colegi.

Subiecte dezbatute:
Cum realizăm o evaluare cât mai corectă a cunoștițelor și progresului elevului în procesul de învățare?
Cum și de ce ar trebui să oferim feedback in procesul de învățare?
Cum realizăm teste online relevante?
Ce variante de testări și evaluări putem folosi in mediul online sau în varianta de predare în sistem hibrid?
Cum motivăm elevul în învățare prin testare, evaluare și feedback constructiv?

Pentru evenimentele online puteți folosi ca documente de confirmare a participării mesajele de înscriere și de feedback. Nu oferim diplome sau adeverințe de participare. Mulțumim pentru înțelegere.