,,E un moment complicat pentru toată lumea și în contextul actual pentru școală și pentru profesori au existat foarte multe probleme, suferințe, incertitudine, cheltuieli și nu aș vrea să minimizez toate lucrurile acestea atunci când mă voi referi la câteva lucruri pe care școala le poate câștiga în contextul actual. Există câteva câștiguri neașteptate și un prim lucru în acest sens este cel legat de autonomia pe care școala a dobândit-o astfel. Sigur, e o autonomie pe care școala a câștigat-o, mai de voie, mai de nevoie, autonomie care nu este încă una deplină și pe care, să fim sinceri, nici directorii, nici profesorii, nici primarii nu o doresc atât de mult. Dar, totuși e vorba de autonomie pentru că școlile au hotărât ele, în contextul actual, bazându-ne pe niște standarde mai bune sau mai rele, ce fel de organizare vor avea, pe ce fel de scenariu vor merge, cum să facă pentru a ajunge mai bine la copii, e un prim pas important într-o direcție în care ar trebui să mergem.” 

 

Continuarea articolului pe EduPedu.ro: https://www.edupedu.ro/video-adrian-timofti-directorul-liceului-varlaam-din-iasi-cred-ca-scoala-are-niste-super-puteri-pe-care-inca-nu-a-invatat-sa-le-foloseasca-pentru-scoala-online-ar-fi-mai-simplu-sa-vedem-obiectiv/