Materialele din cadrul webinarului sunt diponibile aici:

  1. Cum folosim formularele de feedback la clasă?  Disponibil aici: Cum folosim formularele la clasă
  2. Starea de bine în școală. Document disponibil aici: stare de bine_teleskop
  3. Documentul pentru proiectul pilot disponibil aici: pilotare_teleskop
  4. Invitație de alăturare în comunitatea Teleskop. Disponibilă aici: Invitație Teleskop

Atelierul, cofacilitat de Laura Borbe, va expune modul în care o școală poate să își organizeze mai bine procesele de preluare de feedback, atât la nivel individual (fiecare profesor care preia feedback de la elevii proprii), cât și la nivel de școală, prin kit-ul care generează date despre cultura organizațională și starea de bine a întregii comunități. Colegii prezenți vor putea testa si exersa aplicația în câteva exemple concrete.

Puncte cheie:

  1.   De ce e important feedback-ul elevilor noștri? Care este viziunea care a stat la baza construirii aplicației Teleskop
  2. Cum folosim formularele la clasă? (aplicație practică)
  3. De ce e nevoie de formulare unitare într-o școală si de confidențialitatea conturilor?
  4. Ce date generează kit-ul pentru școală și ce beneficii are o școală care îl activează? (aplicație practică)
  5. Ce înseamnă date relevante pentru decizii bune (pentru un profesor și pentru un director)

Agendă Webinar:

1.Prezentarea facilitatorilor și a obiectivelor (10 min)
2.Câteva gânduri despre digitalizare (reală) în educație (10 min)
3. Generarea unui formular ca profesor. Accesibilitate tehnică, timp scurt de obținere a rezultatelor, formulări prietenoase. (20 min)
4. Recomandări de aplicare și integrare (10 min)
5. Kit-ul pentru școală. Generarea unui formular de director. Exercițiu de interpretare datelor, pe un joc de rol. (20 min)
6. 2 sesiuni de întrebări și răspunsuri (20 min)
7. Ce pași pot face în continuare școlile care doresc să piloteze Teleskop (10 min)

Mai multe detalii despre aplicația Teleksop, aici: http://www.teleskop.ro/