Facilitator: Mihai Laurențiu Gânj

Mihai Laurențiu Gânj este absolvent al Facultăţii de Litere, Universitatea din Bucureşti, fiind şeful promoţiei din anul 2000. A beneficiat de o bursă de studii din partea guvernului român şi indian pentru studiul limbii sanskrite şi al civilizaţiei indiene. A lucrat la Universitatea din Bucureşti ca preparator universitar timp de 3 ani şi în cadrul […]

Detalii despre Mihai Laurențiu Gânj

În cadrul atelierului vor alterna prezentările studiilor de caz ce au stat la baza descoperirilor recente realizate de dr Carol Dweck, profesor la Universitatea Stanford, USA şi punerea în practică a conceptelor și instrumentelor recomandate de această cercetătoare cu scopul de a ajuta copiii care au de tendinţa să renunţe uşor atunci când întâlnesc obstacole sau atunci când au nevoie să depună efort în procesul de învăţare.

Puncte cheie / teme abordate in Workshop

  • A-i informa pe profesorii din proiectul Super Teach despre cercetările și descoperirile desfășurate la faimoasa universitate Stanford din SUA care descriu paradigmele (dispozițiile) interioare ale ființei umane ce stau la baza învățării și motivării.
  • A transmite participanților instrumente concrete prin care pot identifica în ce paradigmă gândește un copil sau un părinte, punând în lumină modurile diferite în care fiecare dispoziţie interioară se raportează la învăţare, obiective, provocări, efort, obstacole, critici și la succesul propriu sau al altora.
  • A transmite moduri concrete prin care fiecare profesor, copil sau părinte poate să cultive la nivel Individual, de clasă sau de familie modelul de gândire și acțiune care conduce la motivarea și rezultatele cele mai înalte

Agenda / Structura Workshop

  • Chestionar de autoevaluare a dispozitiilor interne
  • Calcularea rezultatelor
  • Interpretarea rezultatelor
  • Prezentarea studiilor de caz
  • Prezentarea conceptelor si instrumentelor construite in urma cercetarilor
  • Aplicatii concrete ale conceptelor in sala de curs şi în relaţiile cu părinţii
  •