Ce le place însă cel mai mult copiilor, acum, la această vârstă, este ”să vorbești cu ei”, adaugă învățătoarea: ”Să îi lași să vorbească, să fie ascultați în așa fel încât eu, ca profesoară, să ajung la competențele vizate în curriculumul național. Și este așa o negociere continuă, la nivelul lor… Îi învăț să își spună punctul de vedere, într-un  mod asertiv, cu exemple de genul În opinia mea, Eu consider că… Bineînțeles că implementăm această repetiție și încercăm să le fim un model, dar, la finalul celor cinci ani, ei reușesc să țină un discurs în fața clasei pentru că și activitățile generale sunt de evaluare sumativă, sunt bazate pe discurs. Nu am cum să evaluez Scris/Citit la clasa pregătitoare și încercăm să creăm un discurs.”

Anca Simion are 29 de elevi la clasa pregătitoare și îi învață cu ajutorul unui ”mix de metode”. Nu exclude însă metoda tradițională, precizează învățătoarea, pentru că ”trăim în România și metoda tradițională îi va ajuta în gimnaziu și în liceu”.

Continuarea articolului pe sparknews.ro: http://sparknews.ro/2019/10/08/anca-simion-o-invatatoare-pentru-starea-de-bine-ii-invata-pe-copii-sa-vina-cu-drag-la-scoala-si-pe-profesori-sa-gandeasca-cu-inima/