Daniela Vasile

Avenor College

Workshops

Competențe

Lucrează de mulți ani în parteneriat cu Council of International Schools - o organizație care evaluează și acreditează școli din toata lumea. A lucrat în Croația, Polonia, Rusia și Hong Kong. A avut un parteneriat cu profesori de matematică și a dezvoltat programele de Master pentru Educație Internațională pentru disciplinele matematică și științe (biologie, chimie și fizică)

Daniela a absolvit Facultatea de Matematică și Informatică din București și a susținut doctoratul în matematică la Universitatea Lomonosov din Moscova.

Lucrează de mulți ani în parteneriat cu Council of International Schools – o organizație care evaluează și acreditează școli din toata lumea. A lucrat în Croația, Polonia, Rusia și Hong Kong. A avut un parteneriat cu profesori de matematică și a dezvoltat programele de Master pentru Educație Internațională pentru disciplinele matematică și științe (biologie, chimie și fizică). S-a întors în România în august și lucrează, ca Director of Learning, alături de Avenor College din București.

Anii petrecuți ca lector la Universitatea din București și ca profesor asociat la Universitatea din Osijek (Croația) au învățat-o nu numai rigoarea academică, ci, dincolo de asta, au făcut-o să gândească mai profund la modul în care ies din școală elevii noștri de liceu. Dezvoltarea independenței în gândire și studiu prin responsabilizarea elevilor cu privire la propria învățare devine, în acest context, un obiectiv al educației care nu este negociabil. 

Daniela ne mărturisește că: ,,Fascinația mea pentru educație, care a determinat parcursul meu profesional ca lider al departamentului de matematică la Școala Britanică din Varșovia și la Școala Anglo-Americană din Moscova, a continuat în ultimii unsprezece ani la Școala ESF South Island din Hong Kong. Ceea ce a fost, inițial, o pasiune pentru matematică și un angajament de a o face accesibilă tuturor elevilor, indiferent de abilitățile lor, s-a transformat într-un interes mai larg pentru modul în care școlile funcționează ca ecosisteme și pentru impactului culturii școlare asupra dezvoltării profesorilor și elevilor. Rolul meu în Hong Kong a evoluat într-unul în care aveam responsabilități diferite în structurile de conducere ale școlii.”