Ștefan Pălărie

De-a lungul carierei sale, Ștefan a căpătat o bogată experiență în consultanță și în livrarea de servicii profesionale, prin activitatea sa directă în cadrul unui model de externalizare servicii între două din cele mai mari companii multinaționale din lume, experiență care s-a adăugat la formarea sa ca profesionist sau voluntar în organizații educaționale multinaționale. Abordarea lui Ștefan este bazată pe o atitudine pozitivă, fiind caracterizat de empatie, găndire analitică și concentrare pe dezvoltarea sistemică și pe termen lung.

EXPERIENȚA PROFESIONALĂ:

Ștefan are o experiență de lucru în companii multinaționale precum: DHL, Procter & Gamble și IBM concentrată pe expertiza de management a resurselor umane. A fost responsabil de proiectarea, dezvoltarea și implementarea unui model local de organizare, și pentru coordonarea unor echipe de livrare de servicii de resurse umane (salarizare, administrarea beneficiilor, managementul datelor angajaților, comunicare internă, servicii expatriați și de relocare) pentru un grup de 7 țări din Balcani. Această activitate a completat experiența de lucru în zona de resurse umane dezvoltată în România și în străinătate, lucrând pentru o fundație educațională globală unde gestiona procese de resurse umane precum recrutarea, instruirea, dezvoltarea organizațională, managementul performanței, managementul carierei, crearea de culturi organizaționale performante.

Ștefan și-a început activitatea de trainer și facilitator alături de fundații educaționale precum AIESEC și Junior Chamber International, dezvoltând și susținând programe de negociere, comunicare, abiliăți de prezentare, vorbire în public, creativitate, leadership, eficiență personală, comunicare internculturală și a continuat ca trainer profesionist și consultant alături de echipa Interact, una din cele mai mari companii de training din România. Mai târziu a fondat Școala de Valori – un ONG educațional concentrat pe dezvoltarea unor caractere puternice în rândul tinerilor din România prin intermediul educației non-formale.

În paralel cu activitatea de voluntariat și de management educațional, Ștefan a continuat să fie implicat în unele din cele mai mari program de training și dezvoltare resurse umane pentru clienți precum: Asirom, BCR, BRD, Romtelecom – Telekom, Orange, Vodafone, Coca Cola HBC, OMV-Petrom, Rompetrol, Mol Romania, Honeywell Garett Romania, Tenaris, Cummins, Timken, Saint Gobain, EON, Heineken, Loreal, Nestle și mulți alții.

STUDII:

Ștefan a absolvit un program executiv de Master în Administrarea Afacerilor alături de Maastricht School of Management și unul de “Comunicare și Managementul Resurselor Umane” la SNSPA București, deține o licență în informatică și deține certificări în mai multe programe internaționale de training (Cele Șase Pălării ale Gândirii, Emergenetics, Simulări de afaceri).