“Autonomia copiilor în învățare – elemente esentiale în designul de învățare.”

Scopul Olimpiei este de a ajuta atât adulții, cât și copiii să înțeleagă cum învață oamenii, permițându-ne tuturor să vedem învățarea și studierea într-un mod cu totul nou.

Una dintre cele mai importante evoluții în neuroștiință este crearea de metode pentru examinarea ce părți ale creierului sunt cele mai active atunci când învățăm. Instrumentele de imagistică cerebrală au deschis calea către o înțelegere mult mai profundă a modului în care crește, dezvoltă și cum poate fi schimbat creierul. Cu o perspectivă centrată pe elev, te va investi cu puteri de designer de invatare, ajutându-te să dezvolți o înțelegere mai profundă a modului în care oamenii învață.

Olimpia vede învățarea ca pe o artă a schimbării creierului. Ea consideră că abilitatea de a crea niveluri ridicate de performanță este obținută în capacitatea de a proiecta învățare care invită copiii și adulții (1) să participe la fenomene naturale sau simulări și să observe și să reflecte, (2) sa cerceteze ce spun expertii, (3) sa formeze abilități în jurul conținutului pe care l-au învățat (4) sa încorporeze treptat cele învățate în mediul real. Aceasta creează posibil o lume în care pragul dintre clasă și lume este abia vizibil sau inexistent.

Multe dintre preocupările legate de rezultatele academice ale unui copil, abilitățile cognitive și bunăstarea vor dispărea odată ce procesele cerebrale complexe vor fi mai bine înțelese și gestionate. „Toți merităm să ne bucurăm de învățare”, spune Olimpia.

Pentru a participa, vă rugăm să vă înscrieți aici – https://evenimente.heme.ro/superteach-atelier—olimpia-mesa/comanda/?fbclid=IwAR027WDmW2zxKSEBQ35U9kembMRHCobUmxQJXbAzdwoThyF3_CfWWrOvWnM