Facilitator: Andreea Răvaș

Andreea Răvaș, învățătoare, București. Absolventă a Liceului Pedagogic, a Facultății de Psihologie și Științele Educației, master în Management educational, grad didactic II. Experiența de 17 ani la grădiniță și la școală, la sat și la oraș, la stat și la privat mi-a arătat că Se poate! Putem!, că omul stă la baza procesului de educație […]

Detalii despre Andreea Răvaș

Pentru a participa vă rugăm să vă înscrieți aici: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0odemoqDgiHtymfp2SKPeUjcYvmrqr4v0c

Observăm de foarte multe ori cum încrederea în sine și performanța școlară ale unui copil sunt afectate de lipsa autonomiei. Vedem copii care nu pot finaliza sarcini, care nu se încadrează în timpul de lucru, care nu știu să își gestioneze lucrurile personale, care au dificultăți de relaționare cu colegii. Copii care devin frustrați, furioși, anxioși, izolați, care refuză să rezolve cerințele sau se grăbesc să finalizeze fără să țină cont de aspectul lucrării. Ei au nevoie de sprijinul și înțelegerea noastră, dar, cel mai mult, au nevoie să învețe câteva abilități care să le crească încrederea în sine și să îi ajute să devină autonomi. La atelierul din 15 aprilie, vom vorbi despre aceste abilități și despre cum îi putem susține la școală să și le formeze.

Puncte cheie Webinar:

1. Caracteristici ale autonomiei la vârsta școlară mică
2. Legătura dintre autonomia copilului și starea lui emoțională
3.Legătura dintre autonomia copilului și performanța școlară
4.Principalele abilități necesare dobândirii autonomiei copilului
5.Exemple de activități prin care putem susține dezvoltarea autonomiei școlarului mic (ciclul primar)

Ce este autonomia? De ce este important ca un copil să fie autonom la școală? Care sunt consecințele insificientei autonomii a unui copil? Cum putem dezvolta această abilitate?