Traversăm o perioadă plină de provocări. Întreaga planetă trece printr-un proces de schimbare de paradigmă. Munca, în majoritatea domeniilor, a devenit online. Ne-am reorganizat, am creat o nouă ordine a activităților și am învățat să utilizăm multe instrumente noi.
Școlile s-au închis iar platformele edtech au reprezentat soluția optimă pentru continuarea cursurilor.
Profesorii care au adoptat rapid astfel de metode au reușit să transpună majoritatea activităților în mediul virtual.
Cum au fost percepute instrumentele online în comunitatea profesorilor? Cum au simțit cadrele didactice nevoia de a deveni digitali peste noapte? Ce efecte a avut această criză în învățământul românesc?
Cum a fost trecerea de la Profesor la eProfesor? De la Școală la eȘcoală?
Încercăm să aflăm răspunsurile din experiențele doamnelor Tatiana Cauni, profesor Merito 2019 și Antoneta Împușcatu, director Merito 2019.
Întregul webinar poate fi urmărit aici: