Facilitator:

Detalii despre

Workshopul va fi susținut de Simona Marinică și Sabina Ignățel. 

Cui se adresează?

Orice educator, învățător, profesor, animator, trainer, etc implicat în activități de predare/ îndrumare pe termen mediu și lung.

Scurtă descriere a atelierului

Când întoarcem scaunele în clasă și îi invităm pe elevi să discute între ei, cu adevărat schimbăm dinamica întregii clase. Elevii care, în alte condiții nu ar fi motivați, acum sunt implicați. Elevii au oportunitatea să facă ceea ce își doresc cel mai mult: să interacționeze cu colegii lor. Elevii se țin de sarcină și primesc, periodic, încurajări, tutorat și laude. Se simt incluși, acceptați. Simt că fac parte din comunitatea celor care învață.

Elevii văd în profesor o persoană care îi antrenează și e acolo pentru ei, nu pe cineva care îi privește și îi evaluează. Elevii care lucrează în echipe au o părere mai bună despre ei înșiși pentru că au mai mult success în plan academic.

Unele școli aleg să introducă această metodă doar pentru că își doresc o creștere academică. Altele aleg pentru caracterul programului lor de dezvoltare sau pentru programul lor de prevenire a violenței. Cu toate acestea, există școli care care își propun să pregătească elevii pentru viitoarele joburi, în care munca în echipă și abilitățile de comunicare reprezintă un mare atu. Și CL funcționează. Și produce toate aceste rezultate.

CL reprezintă visul oricărui educator – ne pune la dispoziție o mulțime de pârghii.

5 puncte cheie/teme abordate în workshop

  1. Principii de bază în aplicarea Cooperative Learning
  2. Managementul clasei cu metoda Cooperative Learning
  3. Structuri de aplicat

Agenda / Structură workshop

  • Cunoaștere și intercunoaștere
  • De ce Cooperative Learning?
  • Elemente-cheie în CL –echipele, managementul clasei, principiile
  • Exemplificări de structuri
  • Moment de rămas bun!