Facilitator: Claudia Chiru

Claudia Chiru este profesor pentru învățământul primar la la o școală de stat din București. Se consideră o persoană orientată spre rezultate, cu o puternică motivație interioară de a face lucrurile cât mai bine, determinată, organizată, “echipată” cu o atitudine pozitivă și cu o foarte mare capacitate de adaptare. În 2013, a fondat Școala Alternativă […]

Detalii despre Claudia Chiru

Atunci cand construim propria invatare ajungem la o intelegere mai profunda a conceptelor, aceasta abordare este vazuta si trasata dinspre concret trecand prin desen spre abstract, C-P-A, iar arhitectii invatarii respecta etapele de dezvoltare ale copiilor. Ne dorim sa-i invatam sa descopere singuri logica, sa realizeze ca matematica este peste tot si ca este folositoare, pentru a atinge aceste deziderate ne dorim sa formam simtul numerelor pornind de la activitati principale pe care le voi denumi ancore si terminand cu jurnalul reflexiv al fiecarui elev. Ne dorim sa stimulam dialogul mental si sa-i incurajam pe elevi sa lucreze in echipa si sa aleaga varianta de rezolvare cea mai potrivita pentru personalitatea fiecaruia. Practica inseamna variatie, nu repetitie!

Puncte cheie / teme abordate in Workshop

  • etapele de dezvoltare;
  • adunarile;
  • scaderile cu trecere peste ordin;
  • inmultirea;
  • povestile matematice

Agenda / Structura Workshop

  • Exercitiul 1 – Recunoasterea etapelor de dezvoltare in functie de cazurile prezentate;Exercitiul 2 – Modalitati de abordare;

    Exercitiul 3 – De unde cad zecile si sutele imprumutate?;

    Exercitiul 4 – Inmultirea si variantele posibile de abordat inaintea memorarii;

    Exercitiul 5 – Povesti matematice cu numere reale.