Facilitator: Claudia Chiru

Ca profesori avem libertatea și responsabilitatea să le oferim activităţi creative, povestiri despre experienţe personale, povestiri din viaţa de zi cu zi, lăsându-i să-ți exprime emoțiile și trăirile, vorbind deschis despre acestea și integrându-le în ceea ce facem. La şcoală trebuie să fim ca o familie unită, cu relaţii armonioase bazate pe sinceritate, empatie şi […]

Detalii despre Claudia Chiru

Ca profesori avem libertatea și responsabilitatea să le oferim activităţi creative, povestiri despre experienţe personale, povestiri din viaţa de zi cu zi, lăsându-i să-ți exprime emoțiile și trăirile, vorbind deschis despre acestea și integrându-le în ceea ce facem. La şcoală trebuie să fim ca o familie unită, cu relaţii armonioase bazate pe sinceritate, empatie şi afectivitate, iar calea către obţinerea unei astfel de relaţii este povestea.

Agenda / Structura Workshop

  • Ice breaker – Pase cu Optică

    Cum dam startul unei zile?

    Când apare povestea pe parcursul unei zile?

    Ce rol au poveștile din viața reală și cum le împletim cu ce avem de predat la ore?

    Dialogul mental: cum il formam și exersăm la copii?

    Putem rezolva probleme pornind de la povești?

    Întrebările: ne bucurăm de ele, le răspundem, le punem deoparte când nu e timp și revenim la ele. Copiii au nevoie de răspunsuri.

    Strategii de rezolvare în clasă: 1. întreabă-te pe tine (dialogul mental), 2. întreabă-ţi colegii, 3. dacă niciun coleg nu a ştiut să-ţi răspundă, întreabă învăţătoarea.

    Cum mențin în clasă o atmosferă lucrativă: Jetoanele colorate – fiecare copil are pe bancă 1 jeton roşu, 1 jeton portocaliu, 1 verde şi 1 albastru. Fiecare culoare transmite un mesaj: ROŞU=NU ŞTIU, AM NEVOIE URGENTĂ DE DOAMNA!, PORTOCALIU=NU ŞTIU, DAR ÎNCERC!, VERDE=MĂ DESCURC!, ALBASTRU=IAU O PAUZĂ!

    Diferența dintre învățarea experienţială şi experimentală.