Facilitator: Costi Andriescu

Costi este inițiatorul campaniei naționale “Scrisul face bine” și promotorul conceptelor Bike2School și Bike2Work, integrate într-un proiect care urmează să se extindă în toată țara – La Iași se numește “Iași Orașul Bicicletelor”. În ultimii 10 ani a interacționat cu o mulțime de oameni extraordinari, educatori, învățători, profesori, manageri din grădinițe, școli primare și gimnaziale, […]

Detalii despre Costi Andriescu

Despre cum să împaci copiii, tehnologia, părinții și lipsa de timp.

Scurtă descriere a atelierului

Atelierul are ca nucleu prezentarea scenariului de școală digitală cu ajutorul platformei Adservio. Rapoartele generate instant, comunicarea cu toți cei implicați în procesul educațional, accesul la situația școlară pentru elevi și părinți, trimiterea și rezolvarea temelor online, managementul util al activităților de perfecționare profesională sunt o parte din avantajele detaliate în cadrul atelierului.

5 puncte cheie / teme abordate în atelier

Punctele cheie abordate în workshop sunt legate de eliminarea proceselor cronofage din școală:

  1. crearea de rapoarte și dosare pentru comisii
  2. realizarea de mape pentru activitatea de perfecționare profesională
  3. raportarea situațiilor școlare prin procese realizate manual (numărarea absențelor, calculul mediilor)
  4. crearea de rapoarte privind respectarea regulilor de notare (ritmicitatea notării)
  5. realizarea de situații privind colectivul școlii aplicând cu dificultate diverse filtre de clasificare (număr de elevi, fete, băieți, medii, absențe, fișe elevi etc.).

Profesorii primesc sfaturi și idei despre organizarea activităților extrașcolare, trimiterea temelor online, testarea elevilor în mediul digital, managementul interactiv al lecțiilor și nu în ultimul rând, comunicarea eficientă cu părinții.

Profesorii participanți la workshop primesc acces la platforma Adservio și au posibilitatea de a testa ulterior la clasă fiecare modul existent.

Agendă / Structură atelier

  • Maparea împreună cu participanții a problemelor cu care se confruntă și care le afectează activitatea la ore
  • Descrierea situațiilor reale și propunerea de soluții pentru fiecare ”pain point”
  • Corelarea avantajelor prezentate cu situațiile concrete semnalate de participanți