Cui se adresează?
Publicul ţintă: profesori pentru învățământ preuniversitar; factori de decizie; coordonatori de proiecte, educatori dornici de a se updata.
Scurtă descriere a atelierului
Atelierul urmărește dezvoltarea de competențe specifice:
1 Proiectarea, organizarea, conducerea și evaluarea activităților de învățare inovative;
2 Utilizarea adecvată a cadrului educației formale și nonformale, a metodelor și activităților specifice în predarea modernă;
3 Evaluarea rezultatelor învățării elevilor în contextul predării folosind noile tehnologii;
4 Planificarea și desfășurarea activităților de învățare folosind aplicații, softuri educaționale inovatoare și platformele educaționale.
5 puncte cheie/teme abordate în workshop
- Motivarea elevilor azi; Captarea și menținerea atenției elevilor.
- Obiectivele de Dezvoltare Durabilă în școală. Necesitatea integrării acestora în predare.
- Crearea de lecții/secvențe de lecții interactive digitale.
- Îmbunătățirea interacțiunii la clasă prin folosirea de materiale digitale, jocuri educaționale, explorarea materiei școlare prin intermediul animațiilor 3D, care pot fi accesate și in VR.
- Dezvoltarea de competente digitale specifice planificării, predării și evaluării elevilor.
Agenda / Structură workshop
- Rolul de azi al dascălului, dincolo de transmiterea de cunoștințe: de a-i ajuta pe elevi să-și mențină motivația la un nivel ridicat, de a le dezvolta simțul critic, de a le insufla un set de valori, etc.
- Modalități concrete de angajare a elevilor în învățare,
- Obiectivele de Dezvoltare Durabilă.
- Tehnologia în educație.
- Întrebări și răspunsuri.
Participanții la atelier vor avea nevoie de laptop sau tabletă cu acces la internet.