La 11 ani după ce am terminat facultatea am beneficiat de o bursă guvernamentală ”Mathematiques Appliquees”.
De atunci și până acum, adică de 22 de ani am fost atentă ca toate acțiunile în care mă implic sau pe care le inițiez să fie la intersecția dintre leadership, sistemul educațional și cultura școlii; am fost atentă la ceea ce m-a inspirat, la ceea ce m-a încurajat, la ceea ce m-a ajutat sau m-a motivat, am reactualizat lecțiile de educație ale familiei astfel încât ideile, punctele de vedere, rezolvările, situațiile, piedicile, obiectivele de atins, obiceiurile aferente lor, planurile, transformările, visurile, examenele, să aibă pentru fiecare elev, pentru fiecare coleg profesor câte o poveste care prin întrebările ei să creeze în celălalt o imagine, să susțină, să îl determine să abordeze un comportament, să construiască, să fie o experiență reciprocă de mentoring.
Asa s-a conturat proiectul de Storytelling în care matematica poate intra oricui în suflet cu: corpuri platonice, unghiuri, paralele, sisteme de numerație, numere, raționamente logice, construcții cu rigla și compasul, fractali, topologie, grafuri, culori, probabilități, demonstrații, limite, integrale, coduri, pătrate magice, triunghiuri, analiză, grafice, ecuații, pentru a simți creativitate, leadership, organizare, măreție, încredere în sine, opțiuni, decizii, modele, rațiune, demonstrații, certitudini, stabilitate, siguranță, dragoste.
De-a lungul timpului am acumulat experiențe ca:
director al Casei Corpului Didactic ”George Tofan” Suceava din 2016 până în prezent
profesor de matematică al Colegiului Național ”Petru Rareș” Suceava din 1989 până în prezent
project manager la EduMax – Education Maximizer – centru de dezvoltare personală și profesională -Suceava din 2010 până în prezent
inspector școlar minorițăți naționale în perioada 2006-2013
director adjunct al Colegiul Național ”Petru Rareș” în perioada 2001-2006