Pentru a vă înscrie vă rugăm accesați acest link: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0kc-Goqz8uGdAyZoIOXwDwpibPYg9013qU

„Fiind școală bazată pe cercetare, ne luăm inspirația de a crea noi metode și instrumente educaționale de la cele mai recente și relevante cercetări și din învățarea și adaptarea diferitelor bune practici din pedagogii precum Free Schools, Forest Schools, Gaia Schools, Montessori Schools, Waldorf Schools, Democratic Schools, Reggio Emilia Schools, Finish Schools, Mama Natură și de la oricine ne poate învăța ceva. Lucrăm la curriculum nostru constant și adaptăm design-urile de învățare pentru a putea fi o școală care se potrivește copiilor și răspunde specificului lor, nu să lucrăm cu copii care să se potrivească ei școlii noastre.

Lucrăm în Curriculum Emergent, în care procesul de învățare este ghidat la fel de mult de copii cât și de educatori.
Activitățile educaționale au loc mai mult afară, loc în care copiii pot alege și să mănânce sau să doarmă. Copiii învăța de la natură, se joacă liber, învăța și dezvoltă valori, atitudini, comportamente și abilități și cunoștințe relevante.

https://www.green-school.ro/

Andrada Mazilu este un om pasionat şi implicat în educaţie. A ales să rămână în România pentru a susţine şi îmbunătăţi sistemul educaţional. A lucrat în grădiniţă şi creşă, în sistem public şi privat. Membru al Academiei Mămicilor, o vedem adesea voluntar în diferite proiecte sociale şi educaţionale.

Tobias Pasăre este coordonatorul proiectului Școli curate al Societății Academice din România în județul Cluj, masterand în cercetare sociologică avansată la UBB și manager de proiect la Voluntari pentru Idei și proiecte Cluj-Napoca. Pasiunea pentru educaţie l-a adus mai aproape de copii, devenind învăţător la Scoala „Green School” din Cluj Napoca.

Sonia Bercuci este coordonatorul departamentului educațional al Green School România. Creează arhitectura educațională pentru grădiniță și școală, formează educatorii în pedagogia bazată pe natură și în învățarea direcționată de elevi, în forest education, agile learning și animație socio-educativă.