Facilitator: Ana Bordan

Absolventă a Liceului Pedagogic din Târgu Mureș și a UBB Cluj Napoca – Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar. A urmat și cursul postuniversitar ,,Profesor de sprijin pentru persoanele cu CES “ în cadrul Universității Dimitrie Cantemir din Târgu Mureș  Din anul 2017 este membră al Corpului Național de […]

Detalii despre Ana Bordan

Pentru a vă înscrie vă rugăm accesați acest link: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZwpcOytpz4uHNPkS24-yTt-Am6Zo3gq8P4K

Prezentarea Jurnalului de învățare al profesorului reflexiv;
De ce este important să-l folosim;
Ce ajutor aduce acest jurnal cadrului didactic, în procesul de predare-învățare-evaluare;
Impactul său asupra rezultatelor copiilor;
Cum afectează starea de bine în clasă, în cancelarie, în școală;
De la proces la conținut, cum devine o practică pedagogică – un obicei sănătos pentru un cadru didactic.

Ideea acestui Webinar mi-a venit în urma participării la un alt Webinar pe aceeași temă, găzduit de Roma Education Fund Romania, la invitația lui Vasile. Jurnalul de învățare a profesorului reflexiv e foarte valoros și merită să fie adus în atenția cât mai multor profesori. Este și dorința mea de a împărtăși colegilor impactul folosirii acestui Jurnal în activitatea mea didactică. Nu în ultimul rând, un profesor reflexiv se gândește cum poate face astfel încât activitățile didactice pe care le desfășoară să-i fie eficiente.

Puncte cheie Webinar:
1. De unde a pornit idee a Jurnalului reflexiv și a practicii profesorului reflexiv
2. De ce este important să-l folosim?
3. Ce spun oamenii/profesorii care îl folosesc?
4. Cum poate fi integrat Jurnalul reflexiv în dezvoltarea culturii organizaționale a școlii?
5. Reflecția ca metacompetență.