Facilitator: Marian Staș

Președinte, Asociația Clubul Liderii Mileniului Trei STUDII: Academia Militară – calculatoare electronice (1985); Universitatea din Bucureşti – matematică-informatică (1996); Academia Tehnică Militară – doctorat, fiabilitate software (2002); Universitatea Harvard, John F. Kennedy School of Government (Harvard Kennedy School)–masterat în administraţie publică (1999) PUBLICAŢII: 13 cărţi (autor sau coautor); peste 150 articole (autor sau coautor); 13 […]

Detalii despre Marian Staș

Cui se adresează?

Profesori din ciclul preuniversitar, dar nu numai.

Scurtă descriere a atelierului

  • Crearea unei conversații de învățare simple, dar nu simpliste.
  • Abordarea multidisciplinara, integrata a pieselor de invatare, cu adevărat relevante.
  • Studii de caz.

5 puncte cheie/teme abordate în workshop

  • Cum structurez corect o conversație de învățare? Forța conceptului sine qua non
  • Cum gândesc integrat? Ce înseamnă, în fond, dezvoltarea durabilă a planetei noastre?
  • Cum măsor ce e relevant în viața de zi cu zi? De unde iau datele numerice relevante?
  • Cum creez un indicator numeric complex, de tip calitatea vieții?
  • Cum folosesc la clasă, pragmatic, începând de mâine si ce învăț azi, din acest workshop?

Agenda / Structură workshop

  1. Argument. Ce înseamnă simplu? Ce înseamnă simplist?
  2. De ce învățare integrată atunci când vine vorba de dezvoltare durabilă?
  3. Ce înseamnă calitatea vieții? Cum o măsor? De unde iau datele relevante? Studiu de caz: HDI – Human Development Index
  4. Corelație. Cauzalitate. Studiu de caz: dacă trăim mai bine suntem mai puțin corupți? Sau dacă suntem mai puțin corupți trăim mai bine?
  5. Întrebări & răspunsuri. Lecții relevante pentru mâine, la școală