Aplicatia de feedback Teleskop si-a lansat varianta de start la inceputul lunii martie 2019. Dupa o luna de utilizare am testat opinia utilizatorilor (profesori si elevi) si am identificat directiile de dezvoltare. In acest sens, intentionam in aceasta etapa diversificarea chestionarelor si utilzarea aplicatiei in aut-evaluarea de final de an. Workshop-ul invita profesorii participanti sa fie parteneri in acest demers, construind impreuna formulare si identificand caracteristicile unui feedback eficace.
5 puncte cheie/teme abordate în workshop
- de ce un instrument rezultat prin contributia membrilor (colaborativ) este mai eficace decat un instrument care este extern/impus ierarhic?
- care au fost provocarile de start ale Teleskop si cum s-a depasit etapa de lansare?
- de ce un feedback care nu este urmat de proces de reglare este un proces incomplet/insuficient
- care este miza unui proces sistematic de obtinere de feedback la o clasa?
- de ce merita sa utilizam tehnologia in demersurile de la clasa?
Agenda / Structură workshop
Introducere.
Prezentarea participantilor si a asteptarilor/obiectivelor
Prezentarea aplicatiei, a rezultatelor sondajului si a directiilor de dezvoltare.
Identificarea nevoilor la final de an dpdv al obtinerii feedback-ului din partea elevilor, ca beneficiari directi ai procesului de invatare
Proces de generare de intrebari pentru noile chestionare ale Teleskop, centrate pe procesul de auto-evaluare de la final de an.
Sesiune de Q&A.